Specialiteiten

Van desembrood tot verjaardagstaart

Bergland-brood-bakkerij-abbekerk

Zeer mals brood op basis van rogge/tarwe. Door het hoge aandeel rogge in deze broodsoort blijft het lang mals. Gegist met een biologische desem.

Koolhydraatarm

Donker meergranenbrood. Door een verlaagd percentage koolhydraten (zetmeel) past dit broodje in een koolhydraat arm dieet.

Vechtbrood

Alléén te verkrijgen bij ambachtelijke bakkers langs de Vecht! Een heerlijk donker en blond meergranenbrood op basis van volkorenmeel.

Hamkaascroissant

Ontstaan uit een samenwerking met de plaatselijke slager ‘van Donk’. De  heerlijke smaken van ambachtelijke ham en oude kaas gecombineerd in een roomboter croissant deeg.

Mueslikoek-Bakkerij-Abbekerk

Volgens oud familierecept. Brosse koeken op basis van volkorenmeel en een zadenmix voor extra vezels. Boordevol hazelnoten, cashewnoten en rozijnen. Bevatten zeer weinig vet en suiker.

tompouce

Een echte klassieker, authentiek bereid met echte gekookte banketbakkerspudding en slagroom tussen twee krokant gebakken plakjes bladerdeeg! Afgewerkt met een heerlijk laagje roze glazuur.

Slagroomtaart

Oud en vertrouwd: Slagroomtaart met verse vruchten, eigen slagroom, en Belgische chocolade.

Taart

Verjaardagstaarten in verschillende smaken! Bestel een op maat gemaakte taart en laat deze eventueel voorzien zijn van een eigen afbeelding.

Gepersonaliseerd gebak

Speciaal voor bedrijven; petit fours, gebakjes, of zelfs amandelstaven met ieder gewenst logo of persoonlijke tekst. Uitermate geschikt voor een relatie of werknemer, of ter viering van een jubileum.